Результати аудиту паспортів бюджетних програм на 2020 рік розпорядників бюджетних коштів міста Миколаєва
14.05.2020
В рамках проєкту «Внутрішній контроль та аудит як основа підвищення ефективності місцевих бюджетів у чотирьох регіонах України» громадською організацією «Фонд розвитку м. Миколаєва» проведено аудит відповідності паспортів бюджетних програм на 2020 рік розпорядників бюджетних коштів міста Миколаєва бюджетному законодавству. За його результатами 21 лютого 2020 року відбулась спільна нарада департаменту фінансів Миколаївської міської ради з Фондом розвитку міста Миколаєва за участю представників головних розпорядників бюджетних коштів міста Миколаєва.
Матеріали аудиту та результати наради були направлені головним розпорядникам бюджетних коштів для відпрацювання висновків та рекомендацій, вжиття заходів по виправленню виявлених недоліків, помилок, у тому числі шляхом внесення змін до паспортів бюджетних програм на 2020 рік в установленому порядку.
Майже всі головні розпорядники бюджетних коштів (81%) сприйняли зауваження та рекомендації аудиту. Проведено комплексну роботу щодо усунення таких недоліків, а саме: планується уточнити результативні показники 22 бюджетних програм; надані обґрунтовані пояснення щодо показників 10 бюджетних програм; визнали помилку/доцільність економічного обґрунтування 2 бюджетних програм. Разом з тим, 19% головних розпорядників бюджетних коштів ще мають заперечення до зауважень аудиту та потребують надання додаткових пояснень з метою забезпечення урегулювання порушених питань.
Результати внутрішнього аудиту відповідності паспортів бюджетних програм на 2020 рік наведено у таблиці.
Таким чином, зроблено ще один крок до прозорості, підзвітності та відкритості бюджетного процесу в місті Миколаєві.
Таблиця 1
Результати внутрішнього аудиту відповідності паспортів бюджетних програм 2020р.
№ |
Головний розпорядник бюджетних коштів Миколаївської міської ради |
Бюджетні програми |
Реакція на аудит:
З – зелена – Погодились врахувати . Планують уточнити показники.
С- салатовий . Погодились врахувати. Надано обґрунтоване пояснення .
Ж- жовте. Погодились врахувати. Помилку виправлять.
С- сине – Мають заперечення. Аргумент: відповідність вимогам законодавства України
О- Оранжеве . Мають заперечення. Аргумент: практики, традиції та об’єктивні обставини |
1
|
Управління освіти. |
0611010, |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми в розрізі напрямків використання коштів, визначених місцевими програмами |
0611020, |
|||
0611030, |
|||
0611090, |
|||
0611110, |
|||
0611150 |
|||
2 |
0617321 |
Разом з паспортом бюджетної програми головним розпорядником бюджетних коштів надано обґрунтовані пояснення щодо застосування неповного пакету показників якості |
|
3 |
Управління у справах фізичної культури і спорту |
1115011, 0217610 |
динаміка кількості спортсменів, що беруть участь у регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту порівняно з минулим роком» на жаль заплановано з від’ємним знаком у зв’язку зі скороченням |
4 |
Виконком Миколаївської міської ради
|
0217610 |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми в розрізі напрямків використання коштів, визначених місцевими програмами |
5 |
0217680 |
Рішення щодо членства в АМУ та інших добровільних об’єднаннях ухвалюється міською радою за встановленою процедурою. При ухваленні такого рішення враховується мета такої співпраці. |
|
6 |
0217693 |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми в розрізі напрямків використання коштів, визначених місцевими програмами |
|
7 |
0216084 |
Наведений в паспорті бюджетної програми перелік показників відповідає рекомендованому Наказом 945 для КТКВК 250913 |
|
8 |
0214082 |
показники згідно типової програми для проведення заходів |
|
9 |
Департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції |
3817693 |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми в розрізі напрямків використання коштів, визначених місцевими програмами |
10 |
Управління охорони здоров’я |
0712030, 0712080, 0712152, 0712010 |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми |
11 |
Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій |
1317321 |
надано обґрунтовані пояснення щодо застосування неповного пакету показників якості разом з паспортом бюджетної програми |
12 |
Адміністрація Заводського району |
4016040 |
надано обґрунтовані пояснення щодо застосування неповного пакету показників якості разом з паспортом бюджетної програми |
13 |
4016090 |
Завдання програми буде уточнено головним розпорядником відповідно до заходів Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства міста Миколаєва на 2020-2024 роки |
|
14 |
4018230 |
надані пояснення, що кількість заходів ГФ «Народна дружина» на 2020 рік заплановано на підставі звітів про проведення тих самих заходів у 2019 році В свою чергу, спеціалістами департаменту фінансів, під час перевірки кошторисів головних розпорядників бюджетних коштів на 2020 рік, яка передбачена планом роботи департаменту фінансів Миколаївської міської ради, буде розглянуто це питання |
|
15 |
4016014 |
Економічна обґрунтованість вартості 1 куб. метру вивезення ТПВ буде розглянуто департаментом фінансів під час перевірки кошторисів головних розпорядників бюджетних коштів на 2020 рік. |
|
16 |
Департамент архітектури та містобудування |
1610160 |
надані пояснення щодо показника продукту «кількість прийнятих нормативно-правових актів», який на 2020 рік складає 148 шт. Така цифра обумовлена тим, що на департамент архітектури та містобудування покладені обов’язки щодо підготовки проектів рішень щодо демонтажу тимчасових споруд та рекламних конструкцій у м. Миколаєві, рішень щодо надання адрес юридичним та фізичним особам, рішень виконавчого комітету щодо одержання спеціального зонального погодження, щодо затвердження містобудівної документації. |
17 |
1617370, 1617650 |
Завдання програм будуть уточнені головним розпорядником для уникнення непорозумінь щодо економічної природи запланованих видатків. Відповідні пропозиції надані до департаменту фінансів Миколаївської міської ради. |
|
18 |
Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення |
2918120 |
Завдання програми будуть уточнені головним розпорядником для уникнення непорозумінь щодо економічної природи запланованих видатків. В даному випадку видатки заплановані не на утримання пляжу, як об’єкту благоустрою, а на забезпечення пляжу рятувальними підрозділами |
19 |
Управління земельних ресурсів |
3610160 |
При затвердженні паспорту на 2020 рік була допущена технічна помилка, яка буде виправлена при затверджені паспорту в новій редакції. |
20 |
Управління капітального будівництва |
517321 |
надані пояснення щодо допущеної технічної помилки при наданні електронної копії паспорту |
21 |
1517322, 1517323, 1517325 |
Перелік показників зазначених бюджетних програм відповідає переліку рекомендованому Наказом 945 |
|
22 |
Управління з питань культури та охорони культурної спадщини |
1014082 |
показники використані згідно типової програми для проведення заходів. |
23 |
1014081, 1011100, 1014030, 1014060 |
буде розглянуто можливість щодо уточнення показників бюджетної програми в розрізі напрямків використання коштів, визначених місцевими програмами. |
|
24 |
Департамент ЖКГ |
1216020 |
За інформацією ГРБК щодо завдання бюджетної програми видатки заплановано не на підбір трупів тварин, як в адміністраціях районів міста, а на їх стерилізацію та утримання в притулку. |
25 |
1217461 |
Департамент ЖКГ не визначений балансоутримувачем і, відповідно, технічні паспорти вулиць/доріг в департаменті не зберігаються. |
|
26 |
1217693 |
Повноваження департаменту фінконтролю, департаменту архітектури та містобудування і департаменту ЖКГ є різними, завдання, які вирішують ці структурні підрозділи в рамках створення муніципальної геоінформаційної системи також є різним |
|
27 |
1217670 |
Запланований нульовий результат в даному випадку означає беззбиткову діяльність ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» |